Friday, December 3, 2010

Terkenang zaman dulu-dulu...part 2

uBeberapa hari yang lepas aku cerita pasal barang-barang lama yang boleh mengimbau zaman 80an - 90an siap dengan gambar lagi. Kali ni aku tambah lagi beberapa keping gambar yang mungkin boleh menambahkan lagi nostalgia korang...


Sape yang pernah minum susu ni...? Aku dulu kecik-kecik minum susu ni laaa...



Lama dah x nampak tiket bas mcm ni.. konduktor bas akan tebuk lubang pada tiket ikut tarikh dan masa perjalanan bas....



Buku paling seram dan takut nak dibaca...tp baca jugak...hidup lagi ke Si Tamar Jalis (penulis)



Darjah satu dah blja sains...hebat.


Buku-buku pulak letak dlm beg kanvas ni...zaman skrg dah lain, beg ada gambar kartun. Pokemon, Digimon, sinchan, naruto, bleach dll...hehehe



Bila pegi library pulak mesti pinjam buku cerita penyisatan cam ni.."Tiga Sahabat" "Lima Sekawan"...minat jd detektif...hahahaha



Petang-petang main tembak-tembak..yelaa, mana ade paintball lagi masa tu..



Tak pun pegi mandi sungai..berkubang berjam-jam sambat kene hambat pakai penyapu dgn arwah nenek aku...huhuhuuhu




1 comment:

  1. hehhehee...a'ah..mmg menungkit kenangn lama..d;m byk2 gmbr nie ade la 2,3 keping gmbr yg sempat aku tgk..mcm tiket bas, buku citer hantu (yg 2 pak cik aku punyer), pnjm buku penyiasatan d library...sbb ms sek dulu angan aku nk jd penyiasat...tp mmg btul, zmn sekrg mmg sush nk jmpa mcm zmn dulu...org zmn dulu nakal2 tp xlah sejahat n sekejam zmn sekrg..bunh2 org ni bg zmn sekrg da xde apa2..mcm mainan je...biasa la sekrg nie zmn da akhir zmn...

    ReplyDelete